Communicatieprofessionals...

deskundig en ervaren

Door de wol geverfd

Haaxman Communicatie is een veelzijdig communicatie- en tekstbureau, dat Yvonne Haaxman in 2006 heeft opgericht. Met een passie voor duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid werken we samen met partners aan eerlijke contentmarketing, heldere teksten en praktische communicatieoplossingen. Wij stellen concrete communicatie- en contentplannen op en zorgen voor de efficiënte uitvoering. Door de ruime ervaring en professionele kennis over (overheids)communicatie en journalistiek kunnen wij perfect inspelen op uw wensen en behoeften. Zo brengen wij het succes van uw project, bedrijf of organisatie een stap dichterbij. En dat alles op een persoonlijke, praktische en deskundige wijze.

Duurzaam en maatschappelijk betrokken

Eén van de drijfveren van Haaxman Communicatie is de zorg voor een leefbare, gezonde wereld voor nu en in de toekomst. Wij zijn daarom gevestigd in een energieneutraal kantoor. Daarnaast werken we mee aan duurzame oplossingen en aan vermindering van de CO2-uitstoot op alle fronten. Wij zijn aangesloten bij de Deventer Energie coöperatie en participant in Deventer Windstroom. Ook maken we deel uit van het platform Duurzaam en Gezond Leven in Salland.

Samenwerking

Om tot het beste eindresultaat te komen, – en ook voor omvangrijke projecten – werkt Haaxman Communicatie nauw samen met betrouwbare partners: grafisch vormgevers, fotografen, tekstschrijvers, websiteontwerpers en -ontwikkelaars en social-mediakenners. Haaxman Communicatie houdt de eindregie en blijft uw aanspreekpunt.

Ons team

Yvonne Haaxman

Eigenaar / Content- & communicatieadviseur

“Met heldere en eerlijke communicatie creëer je meer begrip, vertrouwen en succes voor je bedrijf of project. Dat is waar ik voor ga. Mijn ervaring en deskundigheid zet ik graag in om het imago van organisaties te verbeteren.”

Monique Stillebroer

Contentmaker beeld & tekst

“Met veel enthousiasme en nauwgezetheid werk ik gelijktijdig aan diverse projecten. Goed luisteren is een voorwaarde om te weten wat de klant nu eigenlijk wil. Laat het maar aan mij over, dan komt het goed.”